Обмін і повернення товару

Відповідно до законодавства України є дві ситуації, в яких ви можете повернути куплений у нас товар:

  1. Товар вам не підійшов.
  2. Товар несправний з вини виробника.
     

1. Товар немає недоліків. Просто він вам не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірами.

Заміна товару на аналогічний згідно зі ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» можлива лише за дотримання таких умов:

 

  • з дня придбання минуло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • товар не був у використанні, тобто є новим;
  • збережено товарний вигляд, споживчі якості товару;
  • збережено пломби, ярлики, товарний чек.


Це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизну, панчішно-шкарпеткові вироби тощо. Докладніше — у Постанові Кабінету Міністрів України (№ 172 від 19.03.1994 р.).
 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або купити будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутих товарів, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні. відповідного товару у продаж.
 

При поверненні грошей товару розрахунки з покупцем проводяться з вартості товару на даний момент його купівлі. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день — в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів.

 

 

Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (поверненні грошей), якщо:

 

  • з моменту купівлі товару, що не має суттєвих недоліків, минуло понад 14 днів;
  • товар, який не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
  • при перевірці якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.);
  • відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.