Обмін і повернення товару
Відповідно до законодавства України є дві ситуації, в яких ви можете повернути куплений у нас товар:
- Товар вам не підійшов.
- Товар несправний з вини виробника.
1. Товар немає недоліків. Просто він вам не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірами.
Заміна товару на аналогічний згідно зі ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» можлива лише за дотримання таких умов:
- з дня придбання минуло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- товар не був у використанні, тобто є новим;
- збережено товарний вигляд, споживчі якості товару;
- збережено пломби, ярлики, товарний чек.
Це правило не поширюється на предмети особистої гігієни, білизну, панчішно-шкарпеткові вироби тощо. Докладніше — у Постанові Кабінету Міністрів України (№ 172 від 19.03.1994 р.).
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або купити будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутих товарів, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні. відповідного товару у продаж.
При поверненні грошей товару розрахунки з покупцем проводяться з вартості товару на даний момент його купівлі. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день — в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів.
Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (поверненні грошей), якщо:
- з моменту купівлі товару, що не має суттєвих недоліків, минуло понад 14 днів;
- товар, який не має істотних недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- при перевірці якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.);
- відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.